Maya Zbrush Maya

Maya Zbrush Maya

Jesus

Arkadaşlar Mayada modellediğim modelimi Zbrush a yaklaşık 3500 poligon olarak atıyorum.
Zbrush ta detay girmek için yumaşatmam gerekiyor ki model bi kaç 100.000 bin poligon oluyor.
Tabi bu durum Mayaya geri döndüğümde beni üzüyor:).
Sorum şu;
Zbrush ta nasıl displacement map oluşturup Mayaya atarım ki sahne düşük poligonlu kalabilsin?
(Bu arada Zbrush ta daha çoooook yeniyim.)
Herkese iyi çalışmalar.

2005-07-31 10:26:41

Cvp:Maya Zbrush Maya

dunkelheit

Zbrush´ta displacement bölümünden create diyerek bir map oluşturuosun.. O mapi alpha ya atar zbrush.. Onu export ederek png uzantısında alabilirsin.. Ayrıca bi ark. bununla ilgili bi tutorial yapmıştı.. Onu bulabilirsen daha yararlı olur.. Ben bulamadımda =)

2005-07-31 08:18:43

Cvp:Maya Zbrush Maya

Jesus

Sağol ilgilendiğin için. ´´http://206.145.80.239/zbc/forumdisplay.php?f=19´´ bu linkte tutorial bir hayli varmış.Yeni fark ettim. İyi çalışmalar.

2005-07-31 10:26:41