Acil - Polygon Twist

Acil - Polygon Twist

pixogen

Herkese Merhaba,
Maya´da ilk kez başıma gelen bir sorun var, bir türlü çözemedim de. İki tane polygon mevcut aynı mesh içinde ve ben bunları birleştirmek istiyorum.
a) Bridge, Create Poly vb uyguladığım zaman sanki "twist" uygulamışım gibi üstüne zıt vertice´ler ile birleşiyor.
b) Merge Vertice / Edge uyguladığım zaman da birleşiyor ama kesik bir hat oluşuyor, sanki iki farklı mesh imiş gibi.

İnternette araştırdım ve birisi Bridge Offset ayarlarına 1-4 arası bir değer girilince çözüldüğünü söylemiş, ama bende işe yaramadı. Kesin çok basit bir yolu vardır, ama bir türlü bulamadım.

Nedeni ne olabilir? Nasıl düzeltebilirim? Gerçekten kitlenmiş durumdayım, en kötü ihtimal karakterin çene bölümünü baştan modellemem gerekecek.

Herkese teşekkür ederim,
İyi çalışmalar

2010-02-19 13:15:32

Cvp

pixogen

Başka bir forumda yanıt geldi sorunuma, başına gelen olursa diye buraya da yazayım dedim.

Sorun Normals imiş. Sadece sorun yaratan face´leri seçtim, Polygon menüsünden de "Normals > Reverse Normals" seçeneğini uyguladım.

Orada Normals menüsü olduğunu bilmiyordum bile, iyi oldu öğrendiğim =)

2010-02-19 01:24:03

Cvp

Omersaid

Cevaptan bizide haberdar ettiğin için teşekkürler Can. Bende bunu merak ediyordum ;)

2010-02-19 13:15:32

Cvp

pixogen

Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana =)

2010-02-23 23:20:02