nurbs surface lerdeki GAP (bosluk) sorunu.

nurbs surface lerdeki GAP (bosluk) sorunu.

nacho_grande

Merhaba dostlar. Dedim ya yeni basladim artik bunaltirim da bunaltirim sizi:) Gerci extreme sagolsun istedigim kadar bunaltabilecegimi soylemis.

Benim derdim asagida resmini yolladigim uzere su: NURBS surfacelerde (Poly de ayni sorun var mi bilemiyorum henuz denemedim) kenarlara round tool gibi bir modifier uyguladigimizda olusan kucuk surfaceler de dahil olmak uzere kendi aralarinda GAP (Bosluk) lar ve kopmalar meydana cikiyor. Segment sayisini artirmama ve rebuild surface uygulamama ragmen cozemedim. Bu konuyu aydinlatabilecek arkadaslar var ise simdiden tesekkur ederim...

[img]http://www.s3-design.com/images/maya gap.jpg[/img]

2005-03-03 00:36:19

Re:nurbs surface lerdeki GAP (bosluk) sorunu.

extreme

anladıgım kadarıyla sorunun bu olsa gerek dusundugum gibiyse:)

[img]http://img155.exs.cx/img155/8135/nurbs4ej.jpg[/img]

2005-03-01 19:55:25

Re:nurbs surface lerdeki GAP (bosluk) sorunu.

nacho_grande

Atilla cok sagol super oldu :) Bir de bildiginiz elbiseli ve aksesuarli karakter modellemesi ile ilgili bir tutorial ya da kaynak site var mi? Bir firmadan boyle bir Hi-Poly (Yaklasik 1.2 milyon poly) istek geldi. Ustelik sirf model istiyorlar UV ya da texture istemiyorlar. Ben de maya ile daha rahat kotarilir diye dusundum. Ne dersiniz?

2005-03-02 02:21:54

Re:nurbs surface lerdeki GAP (bosluk) sorunu.

extreme

poli modeling için mayanın bir plugini var mjpoly tools cok gusel osellikleri var buraya linkini eve gittiğim zman atarım gercekten cok kolaylastırılmıs.Bide aksesuarlarla derken nasıl anlamadım.Tek parca modellememi herseyiyle beraber.

2005-03-02 17:16:50

Re:nurbs surface lerdeki GAP (bosluk) sorunu.

nacho_grande

Atilla sagolasin cok isime yarar. Dur bir ornek vereyim adamlarin istedigi tarz olarak:

[img]http://www.s3-design.com/images/Sample02.jpg[/img]

2005-03-02 17:24:55

Re:nurbs surface lerdeki GAP (bosluk) sorunu.

extreme

anladım:) baya vahset bi model bulmussun:) bu tarz modellemede bence low dan high a dogru modelleme tekniği kullan birde detay vermede sculpt tool cok işine yarar duz bi kafayı bile bununla zbrush tarzı olmasada hemen hemen o detaya yakın bir detay verebilirsin.elbiseler içinse ayrı modellemen senin yararına olucaktır.Eger cok onemli bi proje deilse tek parcada yapılabilir tabi.Bence maya dedigin gibi daha uygun:)

2005-03-02 17:50:30

Re:nurbs surface lerdeki GAP (bosluk) sorunu.

nacho_grande

Bu ornegi ben bulmadim musteri yolladi. Acikcasi henuz isi kabul etmedim cunku altindan kalkip kalkamayacagimdan emin degilim. Sonucta benim meslegim endustri urunleri tasarimi. Her turlu urun, obje, arac modelleyebilirim ama hic bu kadar detayli bir karakter modellemedim :) Biraz tirstim demek daha dogru olur.

2005-03-02 17:52:37

Re:nurbs surface lerdeki GAP (bosluk) sorunu.

extreme

:) baya kallavi model ama saka maka normalde filimlere bu kadar ozenirler.Biraz zor gibi ama olmayacak bişeyde deil hani ugrasırsan:)

2005-03-02 18:25:36

Re:nurbs surface lerdeki GAP (bosluk) sorunu.

extreme

bu sayfada hem download´ı hemde ozellikleri var resimli işine cok yarıycak bi program tavsiye ederim.

[url]http://www.maya3d.dk/Scripts/MJPolyTools/[/url]

2005-03-02 20:11:09

Re:nurbs surface lerdeki GAP (bosluk) sorunu.

nacho_grande

Tesekkur ederim Atilla hemen bakiyorum :)

2005-03-03 00:36:19