headus sorunu
headus sorunu
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/0KKPb0Q8i.jpg[/img]
Cvp
meraba arkadaşlar bir konuda yardıma ihtiyacım var maxte yaptığım bir çalışmayı obj olarak kaydettim sonra headusta açtım unvramp açtın dosyayı ve hedaustaki haritamı kaydettim
maxe geri dündüğümde obj dosyamı maxe çağırdım unwramp haritasını maxteki çalışmama aktardım böyle bir sorunla karşılaştım nasıl düzeltebilirim
Cvp
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/92A7Q0tKt.jpg[/img]
Cvp
head us ta hiç standart ayarlarla oynadın mı? oynadıysan tekrar kurmanı tavsiye ederim. birde maxten *.obj olarak çıkarırken option boxta birçok ayar vardır. max bilmiyorum ama mayada en azından böyle. o ayarları zbrush kullandıysan z brush a obj aktarmak için kullandığın ayaralara getirip dosyanı çıkarıp dene derim.
veya import ayarları da önemli, import ayarlarını kurcalayıp bir kaç kez max içine alamayı dene dosyanı. mesela benzer bir sorunu ben mayada import mesüsündeki ayarları değiştirip düzeltmiştim.
birde unwramp nedir? maxle ilgili bir kavram mı? ben onu okurken uvmap diyorsunuz diye dişündüm. max bilmiyorum sadece olası ihtimallere sizi yönlendirmek istedim. işe yarayan bir durum olursa haberdar edin.
Çözmeniz dileğiyle.
Cvp
teşekkür ederim çağatay olayı bir arkadaşım çözdü ilgin için teşekkür ederim olay şu maxte yaptığım bacağı obj olarak kaydettim daha sonra bunu headusa aldım uv haritasını açıp kaydettim sonra bunu maxte açınca şekildeki gibi oldu sorun şuymuş tabanların eşit olması obj mesh se maxinkide mesh veya poly se diğeride poly olması lazımmış sorun buymuş maya tabi daha başarılı zaten bu plagin mayaya ait bişe ama biz arkadaşımızla denedik maxtede rahatlıkla iş yapabiliniyo
Cvp
Çözmene sevindim head us bayağı bir pratik oluyor UV konusunda.
Cvp
evet çağatay aslında headusu şans eseri buldum unvrampta işime yarar diye öğrendim böylece mayaya dalmış buldum kendimi :)