render`da smooth
render`da smooth
s/a arkadaslar.
bilindigi gibi maya da wiewport ekraninda 3`e basinca goruntu smootlasiyor.
fakat render alinirken goruntu ilk modunda gosteriyor.
smoot vermeden nasil smooth render alabiliriz. bu konuda bildiklerinizi benimle paylasirsaniz sevinirim.
Cvp
arkadaşlar bir gün geçti cevap yazılmadı. bu konunun cevabı bize acil lazım. lütfen yardım edin
teşekkür ederim.
Cvp
- STFW
- mr approx editor
Cvp
bu mevzuyu biraz açarmısın. söyledin bıraktın :} nerden ulaşıcam, hangi ayarı vericem.
Cvp
Bunu ben baska sekil hallediyorum..böyle:
ônce objei istedigim kivama getiriyorum sonra render almak istedigim zaman mesh => smooth yapinca istedigim hale geliyor ama render aldikdan sonra yine eski haline yani smooth olmadan evvelki haline gelmesi içinde objeyi select yaparak sagda PolySmoothFace1 tiklayarak Continiuty´e 0 veriyorum birde Divisions´e 0 verdinmi yine smooth olmamis hali çikiyor.
Ve diyelim herikisi 0 iken degismeler yapiyorum ve yine render alacagim zaman yine o PolySmoothFace1 deki rakamlari 2 yaparak render aliyorum böylece istedigim zaman smooth istedigim zaman smooth´suz çalisyorum..
Belki smooth yapmadan render alinir´mi bilmiyorum ama bence o imkan daha eklenmemis maya´ya veya ben bilmiyorum..
Basarilar..
Cvp
güzel bir taktik. gerçekten.
ama sahnede birden smootlanması gereken nesne var. hepsiyle tek tek uğraşmaya kalksak. animasyonda düzeltmeler yaparken birini unuturuz.
yinede muhakkak vardır diye düşünüyorum öyle birşey. max´de vardı çünkü
Cvp
maya da da var.
Fakat mental ray in özelliklerinden bunu Tankut açıklamış fakat ayrıntı istemişsin...
Windows,rendering editor_mental ray_aprox.... var orada
poly objeni seç sonra creat de render al smotth olarak render alır...
edit dersen o pencerede attribute editör den smotth düzeyini ayarlayabilirsin...
kolay gelsin.
Cvp
çok teşekkür ederim metin hocam.
Allah razı olsun
bu gerçekten işe yaradı. işte aradığım buydu
bol bol öpüyorum :D
Cvp
peki atadığımız subdiv´leri nasıl iptal edebiliriz