Kamera
Kamera
perspektif yada top left vs.. wievdan nasıl kamera oluşturabilirim, 3dsmaxda ctrl+c nin yaptığı iş yani
Cvp
/* Camera Convenience script written by Johan Bäckström.
C&C:s to [email protected]
This is a simple script that places a camera in the exact position
of the perspective default camera and then names it renderCAM.
This allows you to quickly create a new camera in the position of your choice.
Convenient huh?*/
global proc cameraCon()
{
vector dolarperspPos;
vector dolarperspRot;
float dolarxPos, dolaryPos, dolarzPos, dolarxRot, dolaryRot, dolarzRot;
dolarperspPos = `camera -q -position perspShape`;
dolarperspRot = `camera -q -rotation perspShape`;
dolarxPos = (dolarperspPos.x);
dolaryPos = (dolarperspPos.y);
dolarzPos = (dolarperspPos.z);
dolarxRot = (dolarperspRot.x);
dolaryRot = (dolarperspRot.y);
dolarzRot = (dolarperspRot.z);
camera -name renderCAM -position dolarxPos dolaryPos dolarzPos -rotation dolarxRot dolaryRot dolarzRot;
}
yukardaki script i kullanabilirisin.
Cvp
merhaba öncelikle ortogal bir bakış açısında iken front top .. gibi bu açıda iken U harfine basarak user a geçin sonra ctrl+c ile camera oluşturun daha sonra camera ayarlarından ortogonal işaretlersen olur.
:)
"3dsmaxda ctrl+c nin yaptığı iş yani"
yanlış gelmişsiniz cemil bey.
Cvp
Yukardaki script maya 2008 de çalışmıyor