Autodesk Maya 8.5 render

Autodesk Maya 8.5 render

merciless

Autodesk Maya 8.5 render almak için physical sun and sky özelliğini etkinleştiriyorum yalnız aldığım renderlarda blur ön planda blur nedeni ile aldığım renderlar kaliteli değil netlik yok bu konu hakkında bilgisi olan varmı acaba bilgilerini bizimle paylaşırsa çok memnun oluruz şimdiden tşkler

2007-05-31 19:50:51

Cvp

heragorn

mia_physicalsky ozellikleri icerisindeki horizon blur degerini azaltirsaniz yada sifirlarsaniz sanirim sorununuz hallolur.

2007-05-22 18:02:16

Cvp

merciless

odanın içerisinde netlik yok bir model üzerinde netlik kayboluyor sahnede sis varmış gibi bir hava estiriyor. dışardaki manzara bile net gözükmüyor
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/BNvm7wnfc.jpg[/img]

2007-05-22 20:27:19

Cvp

Uzak

bu araç dış aydınlatma için kullanılan bir araç iç mekan aydınlatması için zaten uygun bir yöntem değil. standart Gı düzeneği kurarsan daha doğru ve net ışık etkisi yakalarsın kanısındayım. kolay gelsin.

2007-05-23 10:49:01

Re:Cvp

heragorn

Uzak arkadasimizin dedigi gibi ic aydinlatma icin normal GI+FG kullanabilirsiniz. Disardaki manazara icin kullandiginiz resimi hangi materyale kapladiniz bilmiyorum ama, lambert veya benzeri bir materyale atilmis gibi gorunuyor. Surface Shader a resmi atamanizi oneririm. Netligi bu sekilde yakalayabilirsiniz belki.
Kolay gelsin...

2007-05-23 11:27:36

Cvp

merciless

dış aydınlatma içinde aynı sorunla karşı karşıyayım

2007-05-24 13:16:27

Cvp

merciless

dış aydınlatma içinde aynı sorunla karşı karşıyayım

2007-05-24 17:03:09

Cvp

potemkin

Sorun kullandığınız filtreden sanırım.filtre değerini biraz düşürürseniz keskinlik elde edebilirsiniz.Ayrıca mia_physicalsky bence iç mekan aydınlatması içinde kullanılabilir yaptığım denemelerde gayet başarılı buldum kısa sürelerde iyi sonuçlar veriyor.

2007-05-31 19:50:51