Nonmanifold geometry
Nonmanifold geometry
merhaba
düngece ilk kez maya ya basladım bi tutorialdan bakarak sabaha kadar bi trex modellemeye çalıştım ,
sorum şu,
modify > convert > Polygons to Subdiv uygulayınca
Nonmanifold geometry cannot be converted to a subdivision surface.
// To clean up nonmanifold edges, use Polygons->Cleanup with the nonmanifold option diye bi error alıyorum script editor de yazıyor , tutorial da trex in bacak kısmında govdeye birleştirmek için boolean kullanılıyordu bende denedim sahnedeki hersey kayboldu bende sadece mesh i combine ederek öle biraktım sanırım bu hata bu yuzden yada baska bir sey.
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/E73m4lxbj.jpg[/img]
.obj olarak export edip cinema 4d kullanıyorum orda render aldım.
kolay gelsin herekese
Cvp
boolean mumkun mertebe kullanmayiniz zaten.
nonmanifold geometrinin cok cesidi vardir (mesela bir kenara ikiden fazla poligonun bagli olmasi). maya´nin hata mesajindaki oneriyi takip edin (cleanup olayi), sonra tekrar deneyin. zaten hatali noktalar kendini belli edecektir. o bolgeyi silip tekrar modelleyin.
Cvp
cevabınız için teşekkürler :) ben bi süre daha c4d ile devam edeyim :)
Cvp
http://www.ddmel.com//index.php?categoryid=17
http://www.ddmel.com//index.php?categoryid=18
iki adet yazısal ders bulunmakta belki bir işe yarar.
ayrıca başka çözüm yöntemleri de var.
ayrıca
clean.. seçeneğinden sorunlu yerler kolaylıkla tespit edilebilir.
ve mayanın sevdiği uygun olan ve olmayan polygon şekillerini anlatan birkaç yabancı ders daha var
onları incelemeni şiddetle tavsiye ederim.
ederiz.
ettiler.