maya da max deki gibi stack olayı ...

maya da max deki gibi stack olayı ...

3dmania

maya da bi objeyi biçimlendirirken veya farklı amaçlarla kanal kutusunda çeşitli araçlar ilave ettiğimizde (mesela poly bevel gibi ) bunları max deki gibi modifierları stackden silmemizi sağlayan araca benzer bişey varmıdır yani kanal kutusundaki bu yığında bulunan bu araçları nası silebilirim?
not: history kullanarak yığını collapse etmek istemiyorum o aracın etkinliğini kaldırmak istiyorum teşekkür ederim...

2006-06-11 23:36:12

Cvp

3dmania

outliner da eğer varsa çeşitli deformer ları seçip silebiliyorum.Max den farklı olarak alt obje modunda yapılan tüm işlemler maya da kanal kutusunda depolanıyor bu işlemleri buradan istediğimiz zaman girip ayarlayabilioruz ama peki silebiliyormuyuz da...

2006-06-09 14:31:30

Cvp

tcay

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/ZKx73768e.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/Pk4wv6XA5.jpg[/img]
yaratığın ve üzerinde herhangi bir mod. veya poligon tabanlı yaptığın parametrik değerleri hypergraph tan silebilir veya ulaşabilirsin

2006-06-10 00:12:28

Cvp

3dmania

çok teşekkür ederim ...

2006-06-10 10:30:22

Cvp

tankut

yaptiginizdan cok emin degilseniz hypergraph´i edit etmeden once sahnenizi kaydetmenizi oneririm.

delete upstream/downstream connections da ayri bir secenek, bu arada.

2006-06-11 23:36:12