incandescene şefaf alanları parlatıyor
incandescene şefaf alanları parlatıyor
incandescene ( tam adı bu olmayabilir) kendinden aydınlanmasını sağlıyor nesnenin.
Sorum şu: Alpha map e nesnenin opacity sine atadığımda ve incandescene arttırdığımda şeffaf görünen kısımlar aydınlık görünüyor. incandescene i facing ratio ve ramp map ile beraber kullanıyorum dolayısıyla cameraya açılı bakan yüzeyler daha aydınlık görünüyor. istediğim bu zaten. kadife kumaşı gibi görünüyor anlıcanız yüzey. Bu koşullar altında şeffaf kısımlara incandescene ygulamasını nasıl engelleyebilrim?
Cvp
transparency mapde kullandıgın alpha map in aynısını incandescence kısmına ata.Sadece beyaz alanları etkiler.
Cvp
Eger specularity aciksa, onu da maskelemekte fayda olabilir (elbette shader´ina bagli)
Cvp
ama incandescence e ramp map bağlı. ramp map e de facing ratio bağlı. bu sayede kumaşın dalgalı kısımlarının sırtını aydınlatabiliyorum. dediğim gibi kadife gibi görünüo bu sayede.
Opacity de kullandığım alpha map i nasıl kullacam ki incandescence map de. Hem ramp hem de alpha map ikisi nasıl olcak onu anlatabilir misiniz?
Cvp
maskelemek icin ne kullanacaksaniz onun cikislari ile, facing ratio amaciyla kullandigin ramp´in cikisini bir multiplyDivide node´u ile birlestirebilirsiniz.
Cvp
aynı kanal olayını onun içinde yapoacaksın sonucunda dediğin şeyler parametrik mepler bağla renkleri siyah beyaz yap olsun bitsin çok kastıysa mepsin render çıksını al photoshopla düzenle tekrar bitmap kanlıytla destkle