Reactor - kumaş
Reactor - kumaş
Reactor un kumaş animasyonları için bir segment ayarı gibi bir değeri varmı? yani mesela plane veya box´daki segment sayısını düşük tuttuğumda nesne köşeli kumaş gibi hareket ediyor tamam ama segment sayısını arttırdığımda buruşup anlamsız hareket etmeye başlıyor. acaba segment sayısını fazlalaştırdığımıda reactordeki bir ayarıda ona göre değiştirme mi gerekiyor.
birde box için kumaş özelliği atadığımda bazı arkada kalan yüzeyler ön tarafa geçiyor bunun önüne geçebilme imkanı varmı?
Re:Reactor - kumaş
segment sayısını artırtığında substep i de artırman gerekir.bu ayar default olarak 10 dur.utilities+reactor de bulabiirsin bu ayarı.
Re:Reactor - kumaş
sağol hocam teşekkür ederim
Re:Reactor - kumaş
[quote=9196]
birde box için kumaş özelliği atadığımda bazı arkada kalan yüzeyler ön tarafa geçiyor bunun önüne geçebilme imkanı varmı?[/quote]
self-deflection yada self-collision diye bişey vardı onu onaylaman gerekiyo ki nesne kendisine buruşmalar sonucu tepki verebilsin
Re:Reactor - kumaş
sağol ozan ben hava balonları varya "intihar edenler üzerlerine atlar o onu kurtarır artık o balon onun kahramanı olur falan ´ben şimdi niye yazdım ki bunu´ [G19] " onun gibi bir şey düşünmüştüm
en iyi sonuclara strenc gibi değerlerini yükselterek yaklaşıyorum senin dediğini onayladım ama ismine bakıp buraya yazacak kadar zamanım olamadı makinam [G12] kitlendi max im kapandı[G12][G12] ufak bir hesap yaptırayım dedim yerlerde süründüm[G19] ve anladımki çok gerekli olmadan fazla yaklaşmayacağın bir özellikmiş[G7] .