açılım çıkartmak..(Gerçek hayatta modellemek)
açılım çıkartmak..(Gerçek hayatta modellemek)
Selamlar. Ben siteye yeni kayıt oldum. Site gerçekten harika hepinizi tebrik ederim..
Low polygon olarak tasarlanan objelerin 3dmaxte açılım haline dönüştürülmesi mümkün mü ? Örneğin bir kutu çizdik bunu Textureleriyle birlikte açılım haline çevirmek istiyorum. Sonrada bunu bir karton üzerine bastırıp gerçek hayatta modellemek istiyorum.. Bu konuda yardımcı programlar var ama pek tat vermiyorlar texture kalitesini düşürüyorlar .. vs Bunun 3dsmax içinde bir yolu var mı?
şimdiden teşekkür ederim ..
Re:açılım çıkartmak..(Gerçek hayatta modellemek)
texture baking özelliklerini biraz kurcala belki işine yarar. render edilmiş görüntüyü dediğin gibi açıp resim dosyası olarak veriyor.
buradaki dersi hazırladığım sırada ayrıntılı inceleme imkanım yoktu ama fikir verir.
[url]http://www.tr3d.com/index.php?id=3dsmax>>kaplama>>baking[/url]
Re:açılım çıkartmak..(Gerçek hayatta modellemek)
Maket yaparken benimde böyle bir şeye ihtiyacım olmuştu. Bunun için daha komplike programlarda vardır. Araştırmaya vaktim olmadığı için ben bunu sorunu Solidworks ile çözdüm. oluşturduğum 3 boyutlu kompleks objelerin açılımlarını hatasız oluşturuyor. Örneğin bir koni çiziyorum, kartonun kalınlığını koni ebatlarını belirterek tabiki, kaplamasını yapıyorum. Sonra tek bir tuşla bana açılımını veriyor. Bulamazsan bunu dene işini görür.