boşluğa objeyi hizalamak
boşluğa objeyi hizalamak
hazırladığım bir objenin boyutlarında bir deliği boolean ile diğer bir obje üzerinde hazırladım fakat yerleştirmek istediğim obje deliğin içerisinden kaydı. eski yerine getirmek için bir çözüm arıyorum. yardımcı olursanız sevinirim.
Re:boşluğa objeyi hizalamak
?...[G6][G7]
Re:boşluğa objeyi hizalamak
ne yapmaya calsitigini daha acik yazarsan iyi olur, hakkaten bir sey anlasilmiyor, cok garip bir sey yapmissin gibi geliyor.[:s]
Objeyi boşluğa hizalamak
CTRL+Z yap
[u]Lütfen Türkçeyi Daha güzel kullanarak kendimizi ifade edelim.[/u]
Re:boşluğa objeyi hizalamak
gayet açık, boolean ile açtığım boşluğa yerleştirdiğim nesne yerinden kaydı ve ben bunu yeniden eski yerine getirmek istiyorum. tam bir hizalama sağlamak istiyorum yani. bu arada projeyi kayıt ettim. ctrl+z fayda etmiyor.
Re:boşluğa objeyi hizalamak
Snap kullanarak yerleştirebilirsin.
Yahut farklı görüş pencerelerinde hizalamaya çalışırsın.Önce top ta istediğin yere getir "move" tuşu ile sonra da leftte yahut right ta isttediğin yere getir oturacaktır tahminimce.
Re:boşluğa objeyi hizalamak
move dan başka neye ihtiyacın var allah aşkına sorun cidden komik sölemeden edemiycem...
Re:boşluğa objeyi hizalamak
align ile hizalama yaparsan -belli kıstaslar için tabi- ölçmek bişmekten kurtulursun.merkeze /uca/ pivota maximım/mimimma gibi seçeneklerin var...istediğin düzleme göre denersin.
kolay gelsin.
Re:boşluğa objeyi hizalamak
bu arada ...boolean yaptığın delen obje instance olarak delmişindir, edit mesh ile yerini objenin değiştirirsen yada bir modifier uygularsan delen objeye ,delinen de etkileniyor.sorun bu ise delen objenin normal kopyasını alıp delinen parçaya instance olanın modifier ini kaldırırsan olay çözülecektir.
kolay gelsin.
Re:boşluğa objeyi hizalamak
sorum gayet basitti. move ile tam bir yerleştirme sağlayamıyorum. örneğin bir interior çalışmasında pencereden içeri ışık düştüğü zaman pencere kenarlarından ışık geliyor. tam bir uyum için sormuştum yani. neyse yardımlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.