Modellemede Kaplama Sorunu
Modellemede Kaplama Sorunu
Modellemede poly mesh kullanarak modelde extrude insert vb yöntemlerle hazırladığım modeller kaplama yapınca çigili veya parçalı kaplıyo bunu nasıl düzeltebilirim ilgililere ilgilerinden dolayı teşşekkür ederim...
Re:Modellemede Kaplama Sorunu
modelinin detayını bilemiyorum. Ancan Unwarp veya texporter plug´inini kullanabilirsin.
Biraz çalışmayla
Her nesnenin kaplama koordinatları farklıdır... Orneğin bir kutunun ilk haliyle modife edildikten sonraki hali arasında, kaplama koordinatı olarak oldukça farklar oluşur.. kimi durumlarda ise tek bir noktayı taşıman bile buna neden olur...
Bunun için, benim bildiğim kadarıyla yapılabilecek en iyi şey, har nesneye( son haline uygun olarak ) bir UWV Map modifier´ı uygulamaktır... Bunun panel sekmesinde gerekli ayarları yaparak (box, sphere, plane...vs daha başkaları da var... ) ve modelin kaplamasını viveportlarda göstererek gerekli ayarları daha rahat yapabilirsin diye düşünüyorum...
Kolay gelsin...
Re:Modellemede Kaplama Sorunu
ANIMASYON DIGILSE BENCE EN IYISI TAM KAPLAYARAQ DIGER KUCUK PARCALARI PHOTOSHOPLA KAPLAMAN. AMA "OZI" NIN SOYLEDIGI UWP MAP MODIFISI HAKTA BILGIM YOK. NERDEN BILGI ALA BILIRIM SOYLERMISINIZ LUTFEN...
Modifier list´de
Biten veya kaplamak istediiniz objeye tıklayın ve modify komut paneline giderek oradaki açılır listeden bu UWV yi bulun... ama sonu map olanını... Seçtikten sonra gerekli ayarları modify panelinden yaabilirsiniz...
Kolay gelsin
Re:Modellemede Kaplama Sorunu
MODİFİERDAN UWV MAPİNGDEN OBJENİN TÜRÜNE GÖRE SEÇİM YAPARAK AYARLARI DEĞİŞTİREBİLİRSİN
Re:Modellemede Kaplama Sorunu
[url]http://www.tr3d.com/index.php?id=ayrinti>>autocad[/url]
tam alakalı birşey değil ama bu linkte UVW map anlatılmıştır.