denizdeki yansımanın dibe vurması:)

denizdeki yansımanın dibe vurması:)

extreme

arkadaslar bu olayı kısa yoldan nasıl halledebiliriz.Yani hem kısa yoldan hem inandırıcı durması gerek.Mantıgını biraz karıstırdımda:)Yardımcı olursanız sevinirim.


Herkese ii çalısmalar...

2004-11-22 14:27:58

Re:denizdeki yansımanın dibe vurması:)

j-joey

deniz yüzeyini top görünüşten render edip z depth kanalını render et ve bunu bir avi olarak sakla. Daha sonra bir directional light´a bu avi dosyasını shadow map olarak ata ve sadece deniz yüzeyini etkileyecek şekilde ayarla...

Caustic vs ile uğraşmadan en kolay çözüm bu olacaktır...

Diğer bir alternatif de avi ile uğraşmak yerine direk bir noise map kullanmak olabilir...

Hadi kolay gelsin...

2004-11-22 13:54:25

Re:denizdeki yansımanın dibe vurması:)

j-joey

ilk verdiğim yöntemin hiç bir mantığı olmadığını şimdi farkettim :) zaten 2.si 1.sinin kısa yoluymuş okuyunca farkediverdim :)))

2004-11-22 13:55:07

Re:denizdeki yansımanın dibe vurması:)

extreme

eyvallah hemen deniycem valla cok lazımdı saolasın:)

2004-11-22 14:08:04

Re:denizdeki yansımanın dibe vurması:)

emreşan

söylediğin caustic ise rendere bunu yapıor. ha kısa yol diyorsan internetten caustic texture ve movie si arattır. onu deniz yüzeyi eğer tek objeyse yüzeyine mix et. birkaç obje var ise söylendiği gibi directional light ile projekte et. bunlar işini görecektir.

2004-11-22 14:27:58