3ds olarak import edilen dosyaların tekrar kaplanması

3ds olarak import edilen dosyaların tekrar kaplanması

maxcı

herhangibi bir 3ds dosyasını max´a import ettigimde kaplama resmini degistiremiyorum kaplamaları nasıl değiştirebilirm..?yapmakta oldugumuz projede sadece bmp resimlerle kaplama yapmak zorunda kalıyorum..
Bi diger sorum attach yapılan bir nesneyi nasıl parçalayabilirim???
ilgilenen arkadaslara şimdiden tesekkurler...

2004-10-27 18:11:58

Re:3ds olarak import edilen dosyaların tekrar kaplanması

enterasan

attach yapılan nesneyi.. edge ye basarak ayıracağın parçayı seçip detach a basman yeterli..

yetmez birde isim verip ok liyceksin ;)

2004-10-26 22:04:56

Re:3ds olarak import edilen dosyaların tekrar kaplanması

Phobos

Kaplamaları nasıl değişmiyor anlamdım gerçekten, ama bi önerim var:
Objeyi seç ve UTILITIES de UWV REMOVE diye bi eklenti var,
ordan UWV ve MATERİALLERİ kaldır, o nu da yapınca hiç sorun kalmaması lazım,

2004-10-26 22:39:22

Re:3ds olarak import edilen dosyaların tekrar kaplanması

Erkan

edidtble meshteyken face, poligon yada object ye gel detcha bas yada objeleri patlatmak istersen feceye gel expode açısını 180 yap explodeye bas. sub objelerin herbiri kendi başına bir obje haline gelir.
mapleri max dosyasının bulunduğu klasöre koy. olmazsa üzgünüm mataryalleri yeniden hazırla veya düzenle.
kolaygelsin.

2004-10-26 22:40:45

Re:3ds olarak import edilen dosyaların tekrar kaplanması

qxmgsi

import ettiğin objenin kaplamasını değiştirmek için ilk önce o kaplamayı görmen gerekir.

material editörü aç. objenin isminin yazdığı yerin yanında bir düğme var. renk alınan düğme. max olmadığı için tam adını yazamıyorum kusura bakma. şırıngaya benziyo.
ilk önce boş bir slot seç sonra bu düğmeye bas. sonra görmek istediğin obje üzerindeki kaplama için o objeye tıkla
o objenin kaplaması boş slota geçmiş oldu.
şimdi istediğin gibi değiştirebilirsin.

2004-10-27 18:11:58