Viewport Sorunları

Viewport Sorunları

lzooml

Okla göstermeye çalıştığım yerlerde aslında yüzey mevcut , ancak nedense tersine döndürdüğümde objeyi o yüzeyler yok gibi gözüküyor , aynı şekilde öbür tarafından bakınca objenin , bu tarafta var olarak gözüken yüzeyler yine yok gibi gözüküyor.

Bu problem laptop´da kullandığım max 8 de oluyor , ancak bilgisayarda ki max 2010 da böyle bir şey yok

OpenGL yerine Directx seçeyin belki düzelir dedim ama düzelmedi,üstüne bir de yeni bir sorun çıktı , şimdi de viewportta herhangi bir zoom ya da pan ya da rotate hareketi yaptığımda obje yok olup onu çevreleyen kutu gözüküyor bu hareketlerden birini yaptığım zaman aralığı içerisinde

Ekran görüntüsü koyuyorum daha iyi anlamanız için

Bunlara neden olan şey nedir acaba ?

[img]http://img25.imageshack.us/img25/4963/36752918.jpg[/img]

[img]http://img163.imageshack.us/img163/6343/36167226.jpg[/img]

2010-02-13 17:31:26

Cvp

Jonathan

ilki icin: material ata 2 sided isaretle(maxte yuzey tek yonedir buna yuzey normalleri denir(cunku ice donuk olan yer renderlanmayacaksa olmasinni da anlami yok) ama bunu 2 sided da yapabilirsin cam vs icin gerekebiliyor, ya da senin viewportta gorebilmen icin 2 sided isaretlemen yeterli olacaktir:

ikincisi icin : o tusuna bas duzelir (boyle olmasinin nedeni de: viewportta hizli calisman icin bir ozellik,cok kalabalik sahnen varsa dondururken ...vs tazeleme hizi duser bunu engellemek icindir)

kolay gelsin

2010-02-13 19:54:51

Cvp

kunth

2. için sebep : ekran kartınız yetersiz kalıyor.

2010-02-13 22:45:59