import edilince pivot koordinat
import edilince pivot koordinat
Başka bir proğramda yapılmış mesh objeyi (SynthEyes) 3dsmaxa import edilince (tutorialde PİVOT 0,0,0,kendisi başka yerde oluyor) pivotunun bende 0,0,0 olması ve kendisinin mulunduğu yerde olması için nasıl bir ayar yapmalıyım
Cvp
hierarchy menüsünden pivot´u istediğiniz yere getirebilirsiniz, ´Affect Pivot Only´ ye tıklayarak pivot noktasını ayarlanabilir hale getirebilirsiniz... 0-0-0 noktasına getirmek için affect pivot only´ye tıkladıktan sonra F12 tuşuna basın ve x-y-z kordinat noktalarını 0´a getirin, iyi çalışmalar...
Cvp
import edilince pivotu kendi otomatik 0,0,0 noktasında olacak.
Cvp
sorununuzu şimdi tam anladım ama maalesef benim o konu hakkında bilgim yoktur...