terminator ve 3dmax
terminator ve 3dmax
http://www.youtube.com/watch?v=mblOdiY6UtI&feature=related
Bu adresteki terminator olayını yapmaya çalışıyorum.Kendimi cameraya yüzüme noktalar koyarak çektim.SynthEyes proğramı ile max için script ve tam gözümün olduğu yere mesh oluşturdum. Buraya kadarSorun yok.Max2010 açtım.Terminatorhead import ettim.backgrounda kendi kamera görüntümü attım.SynthEyes ile oluşturulmuş scripti run yapınca bir kutu çıkıyor ve benim yaptığım hareketlere göre bir path doğrultusunda hareket ediyor.Mesh yüzeyde tam gözümde.
Şimdi terminatorheadi kafam ile aynı şekilde hareket nasıl ettirebilirim.Bi türlü yapamadım.kutuya Link yaptım,rotationu lookat yaptım olmadı. Lütfen yardım
Cvp
Bütün sorun terminatorhead.3ds´yi kendi kafam ile aynı hareketleri yaptırmak.SynthEyes ile oluşturulan script run yapılınca gelen kutuya terminatorhead.3ds bir şekilde ilişkilendirilecek ama nasıl
Lütfen yardım
Cvp
sytnheyes sana 3d kafa hareketlerini linklediği referans obje üretmedi mi?
Cvp
TrkMesh01,tracerler, object01 ve camera üretti.
trkmesh01 1x1x1 boyutunda bir kutu ve object01 5x5x5 boyutunda bir kutu.bu ikisi birbirinin içinde ve path doğrultusunda hareket ediyor.Bu hareket sayesinde tracerler yüzüme koyduğum noktalar üzerinde duruyorlar
Cvp
kutunun yerine kafayı taşıyıp koyunca olmuyor mu?linkle olmaz çünkü track den gelen object hareket etmiyor sanırsam..camera track almış olabilirsin...object track aldıysanda o kutunu yerine kafayı taşı koy scale ile ayarla olması gerek
Cvp
hayır,dediğin gibi olmuyor.Sabahtan beri uğraşıyom
Cvp
hayır,dediğin gibi olmuyor.Sabahtan beri uğraşıyom
Cvp
youtube da onun tutorialleri var oraya bakmışsındır değil mi?
Cvp
youtube da onun tutorialleri var oraya bakmışsındır değil mi?
Cvp
Terminator Tutorial p1.1: Objecttracking in SynthEyes 2008 (Facetracking)
buraya bakmışsındır