animasyonda doku sabit kalıyor.
animasyonda doku sabit kalıyor.
Kvırılan bir yılan üzerindeki doku sabit kalıyor bu yüzden bir uyumsuzluk söz konusu.
Dokuyu nasıl animasyona adapte edebilirim? Yılan kıvrıldığında doku da kıvrılsın sabit durmasın.
Re:animasyonda doku sabit kalıyor.
modifierdan uwv map atmalısın nesneye
Re:animasyonda doku sabit kalıyor.
surface olarak atanan texture sabit kalir onu mrlife1988 dedigi gibi uvm map ile coordinatlari verip kaplarsan dokude model uzerine tam anlami ile atanmis olur derim. ump derslerine bak max help te yer aliyor...
Re:animasyonda doku sabit kalıyor.
tahminler doğru ama sırası yanlış. kıvrılması için verdiğin modifier ı uvW map modifier´ından sonra vermelisin. kıvrılma hareketinden sonra verdiğin uvw dan sana pek hayır gelmeyecektir.
Re:animasyonda doku sabit kalıyor.
ya da uygun bir UVW hazırladıktan sonra UVW modifierını meshe gömersen de olur, yani UVW modifierını collapse etsen yeter.
Re:animasyonda doku sabit kalıyor.
uvw modifierini collapse edemiyosun. editable mesh olur obje en son. collapse modifier dediğinde bu takım mapping modifierleri default mesh ayarlarına döner. dediği.m gibi sırası düzgün olursa collapse yapmadan da toparlana bilir.
Re:animasyonda doku sabit kalıyor.
Sanıyorum arkadaşın sorunu uvw map değil. Bu sorun daha çok max ın procedural maplarını kullandıysanız oluşuyor. Mesala objeye noise ya da marble gibi matematiksel maplar kaplandığı zaman eğer obje bone yardımıyla hareket ettiriliyorsa maplar sabit kalır. Buradaki yılan olayında da öyle olmuş sanırım.
Çözüm basit; map i kapladığın yerde "coordinates" bölümünde "source" den "object xyz" yerine "explicit map channel" seçilince sorun düzelecektir.
Re:animasyonda doku sabit kalıyor.
ya da, materyal editörde hazırladığın procedural mapin parametrelerinin olduğu panelde iken yukarıdaki materyal küresine sağ tıklayıp render texture map diyip istediğimn çözünürlükte ve kalitede avi yada resim olarak texture u export @ yahoo aaa...