Edgeler arasında 1edge daha oluşuyor..
Edgeler arasında 1edge daha oluşuyor..
mesh ten poly modellemeye geçiş yaptıktan sonra kare 1 edgenin ortasından bu edgeyi 2üçgene ayırcak şekilde 1edge daha ekleniyor tek tek silmek bunları hem zaman alıyor hemde gözü çok yorduğu gıbı hiç 1 iş yapmadan çok iş yapmış gibi gözüküyorsnz benim size sormak istedgm bu neden oluyor bunun herhangi daha basit 1çözümü varmıdır ilgilenen herkese şimdiden teşşekr ederm
Cvp
sorunuzdan yanlışmı anladım ama bunları silememeniz gerekir cunku poligon seçili iken görünürler ve seçim dısında görünmezler..
view ayarlarını degiştirin. direct 3d yada open gl yapın.. şu anda hangisi bu durumu ortadan kaldırıyordu hatırlayamadım..
yani anlattıgım mesele ekran kartı ayarları ile ilgili, ama tabi sorunuz bu ise tabi ...
saygılar.
Cvp
valla bencede silmemeniz gerekir çünkü onu silinci o poligon ortadan kalkıyor diye hatırlıyorum bende...
Cvp
normal şartlarda, mesh tipi modeli poly tipi modele dönüştürdüğünüzde böyle birşey ile karşılaşmazsnız.
eğer, dönüşüm için modifierlerden edit poly yada işte meshselect gibi modifier´ları kullanıyorsanız, bu şekilde yapmaın.
nesneyi editable mesh yada poly´ye dönüştürmek için nesne seçili iken sahnede sağ tıklayıp convert to -> altında yer alan seçenekleri kullanın.
meshten polye dönüşümde nesne üzerinde 4gen yada daha fazla kenarı olan poligonların üçgenlere bölünmemesi gerekir.
eğer ekran kartı ile alakalı olsaydı, çizdiğiniz her 3d kütle tamamen üçgenler şeklinde görünürdü.
eğer böyle ise, max direct3d olarak çalıştığı içindir.
yine de bu eski sürümlerde ortaya çıkardı. max yeni sürümlerde default olarak direct3d geliyor ve default olarak bu ayarları kapalı olduğu için ekranda böyle 3gen poligonları otomatik görmüyorsunuz.