Detach uygulanan objede sorun??

Detach uygulanan objede sorun??

sinankul

Arkadaşlar sorun resimdede görüldüğü gibi, detach uyguladığım camların altında hala cam olması, oysa detach tamamen kesmek ve ayrıştırmak değilmi?? Nerde hata yapıyorum acaba?? Bu arada binaya multisubobje uygulayıp camları ve binayı iki kısımda kapladım...

[img]http://img31.imageshack.us/img31/8945/detach.jpg[/img]

2009-06-14 12:09:19

Cvp

Antecurs

Camların altında cam var derken? Benim gördüğüm Camların altı boş. Yalnız kullandığınız box´lar dolu olduğu için yanlardaki segmentlerin oluşturduğu duvarlar görünüyor.

Modifier´dan shell- inner uygulanabilir belki...

2009-06-14 12:20:12

Cvp

sinankul

Umarım bu foto derdimi daha iyi anlatmama yeter...sorun detach uygulanmış kısımdada camın hala görünüyor olması oysa o alan detach uygulanarak boşaltıldı ama renderda hala görünüyor, çözemedim..

[img]http://img31.imageshack.us/img31/3646/tedachh2.jpg[/img]

2009-06-14 13:29:33

Cvp

Erkan

srun detach değil arka plandaki resim.

binaya yansıması olmayan bir malzeme at anlıyacaksın.

kolay gelsin.

2009-06-14 13:44:55

Cvp

sinankul

Camların bazılarını açmam lazım bunu nasıl yaparım en iyi yoldan erkan, arka planı kaldırdım dediğini anladım ama bu seferde bi halta benzemedi:)

2009-06-14 13:56:56

Cvp

Antecurs

İç taraftaki malzemede sorun var gibi gözüküyor... Material ID´leri yeniden düzenleyin bence. Polygon olaral tüm cismi secin bir metarial ID atayın, sadece Camları secip bir başka ID ve çerceve için bir başka ID.

Yansımaya bakarsanız çıkan parçanın yansıması yan camda çıkmış ama detach ettiğiniz yerde yok. Demekki detach edilen yer boşalmış. Ama oluşan boşluktan görünen kısımdaki malzeme de de reflection özelliği var bu nedenle orası boşalmamış gibi görünüyor.

2009-06-14 13:59:27

Cvp

sinankul

Olabilir Antecurs hemen deneyip bakıcam, dahası baştan alıcam çalışmayı teşekkür ederim...Erkan sanada teşekkürler seninde önerin varsa dikkate alıcam...

2009-06-14 14:03:22