3d max de morper hareketi bile bi objenin hareketi
3d max de morper hareketi bile bi objenin hareketi
Arkadaşlar;
Elimde bir karakter modeli var... Gülme vs hareketleri uyguladığımda dil ve dişlerinin de bununla beraber hareket etmesini istiyorum. Aksi halde dişler çenenin altından dışarı taşıyor zaten. Bunu wire parameters uygulayarak denedim olmadı. Başka 0´ dan, örneğin; tepot çizip morpherine position veriyorum oluyor. Ama karakterimden kaynaklanan bi sorun mu anlamadım. Bunun başka bir yöntemi varsa herkesin faydası için değerli yardımlarınızı bekliyorum...
Cvp
yıllar önce böyle bir şey yapmıştım.
önce
morper uygula
sonra
bone kullanatak
çene kemiği
dudak ve yanak kaslarını yap (kaslar için animation/bone tools/object properties/freeze lenght´i kapat)
ve skin modifieri at
[url]http://www.4dizayn.com.tr/anim/ilkerKonus.mpg[/url]
[url]http://www.4dizayn.com.tr/anim/ilker.avi[/url]
[url]http://www.4dizayn.com.tr/anim/ilker01.mpg[/url]
kolay gelsin.
Cvp
çok teşekkürler :)
Cvp
animation/bone tools/object properties/freeze lenght
dediğin parametreye ulaşamadım. tam olarak nerden yapıyoruz acaba?