opengl performer´da .3ds uzantılı dosyayı görüntüleme
opengl performer´da .3ds uzantılı dosyayı görüntüleme
Arkadaşlar ben 3Dsmax 20009 ile çizdiğim bir gemi modelini openGL performerda açtığımda kaplamalar görünmedi ve geminin bir kısım parçalarında bozulmalar oldu. Modeli kaydederken 3Ds olarak export ettim. Acaba burada mı bir yanlışlık yaptım. Yardımcı olabilirmisiniz?
Cvp
kayıttan önce bütün gurupları patlat
bütün objeleri seç
utilities/reset xform/reset transform/reset selected yap
bütün objeleri seç
sağtuş convert to/convertto aditable mesh yap
bu işlemlerden sonra filip olmuş obje varmı bak
varsa onlara normal modifieri at.
ondan sonra export et.
Cvp
Pardon. Grupları patlat ne demek anlamaım.
"utilities/reset xform/reset transform/reset selected" yapınca objelerin herbiri bir yere gidiyor. dağılıyor yani
Cvp
yani gruplu objelerin varsa ungroup yap.
objelerin dağılması iyi değil dosyada bir bozukluk var.
ozaman yukarda anlattıklarımı boş ver
sahnenin ortasına bir box çiz mesh´e çevir herşeyi ona attach´le