Düşük Poligon Modelleme, Unwrap ve Texture Dersi
Düşük Poligon Modelleme, Unwrap ve Texture Dersi
[img]http://www.sinefx.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=3601.0;attach=2389;image[/img]
Düşük Poligon Modelleme, Unwrap ve Texture Dersi
Boyut: 23 MB
Çözünürlük: 1024x768
Süre: 30 Dakika
Konular: Silindir kullanarak Tank mermisini Görünür Mesh, LOD 1, LOD 2 ve LOD 3 için modelleme, Unwrap ve Baked Texture yapımı.
Bu ders oyun ve simülatörler için model yapanlara yönelik. Bu işin temeli ise silindirik objelerin 18-12-8-6 yüzeyli çizimleri ile oyun veya simülatörde göründükleri mesafenin değişmesi. Bu yüzden oyun ve simülatörlerde siz bir araca veya objeye yaklaştıkça objenin görüntü ve detay kalitesi giderek artıyor. En yakında gördüğünüz obje 18 yüzeyliyken biraz uzaklaşınca 12 yüzeyli, biraz daha uzaklaşınca 8 yüzeyle daha da uzaklaşınca 6 yüzeyli olan modeli görüyorsunuz. Bu modellerin neye göre modellendiğini anlattım bu derste.
http://www.vimeo.com/2825616
Cvp
Teşekkürler...
Cvp
ders için teşekkürler.
Cvp
Cok teşekkur ederim izzet.
Cvp
Hey arkadaş !
SAĞOL !
Cvp
slm linki yenileyebilirmisin link error veriyor
Cvp
Of... rapidshare upload´lara bile limit koymuş. :( Şuan vimeo.com´a yükleme yapıyorum.
Cvp
İzzet eline sağlık.çok güzel bir ders olmuş.Smoothing groups ve meterial ID içinde çok açıklayıcı bir video olmuş.
tek eksik video kalitesi biraz kötüydü.
Cvp
vimeo çözünürlüğü baya bozmuş
genede elinize sağlık
bu arada iyi kalite uploadı www.dailymotion.com/tr da yapabilirsiniz.
Cvp
Video´nun orjinali 1024x768. Rapidshare sorun çıkarmasa ordan download edilebilir haldeydi. :(