fren balatasi ( animasyon )
fren balatasi ( animasyon )
slm arkadaslar. öncelikle su videoyu izleyin.
http://www.youtube.com/watch?v=ZazyZBIIRT0
gördügünüz gibi fren balatasi önce sabit ama araba hizlandikca yörüngesinden cikiyor. oysa ben ne olursa olsun tekerin z ekseninden cikmasini istemiyorum. Bu sorunu nasil halledebiliriz acaba?
Cvp
Ben vaktinde cinema 4d ile yapmıştım basit birşey tabi bunun yolla etkileşimli halli de yapıla biliyor
Your Download-Link #1: http://rapidshare.de/files/40445673/teker_sistemi.rar.html
Video Quick time dir
Cvp
iyi güzel yapmissin kardes eline saglik. ama benim sorumun cevabi o degil malesef :(
Cvp
Şimdi Cİnema 4d da yapılıyor ben xpressodan yardım aldım vede gördügün gibi Yörünge Problemi yok
C4d de O Problem oluyordu ama Çözmek için Söyle bir durum var
1. Rotation 0° den Sonsuz° ye
2. Global Rotation 0° ile 360° arası
2.seçenek yuzundendir sende maxdaki karşılıgı ne bilemem ama
Cvp
slm ilgilendigin icin tesekkürler. hierarchy bölümünden x ve y ekseni rotationlari kaldiriyorum. Normalde böyle oluyor. hizlanincada böyle kalmasi lazim. yavas giderken hic bir problem yok. ama araba hizlaninca kontrolden cikiyor.
Cvp
Hocam bi yardimci olun size zahmet.