Spline kafa modelleme
Spline kafa modelleme
Merhaba,
Modellemede en zayıf noktam olan yüz/kafa modelleme üzerinde bir süredir çalışıyorum ve sonunda patch modellemenin tekniğini biraz olsun kavradım.
Ama spline kafesini bitirip de "surface modifierı" uyguladığım zaman organik bir modele yakışmayan ´keskin hatlar´ ortaya çıkıyor.
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/37XrolZl8.jpg[/img]
Soldaki daha yumuşak hatlara sahip modelde patch topology 3 ve daha keskin gözüken modelde daha fazla pürüzsüzleştirme var (11).
Bu sorunun nasıl üstesinden gelebilirim, ayrıca yüz/kafa modelleme konusunda yararlı bulduğunuz kaynak ve bilgileri paylaşırsanız sevininirim bu olay kabusa dönüştü bende...
Cvp
max´in patch´inde patch smooth diye bir özellik var idi... meshsmooth benzeri bri etki yaparak patchleri yumuşatıyor
işini görebilir