viewport ta kameralar arası geçiş

viewport ta kameralar arası geçiş

sharlok

Animasyonda Kamarelar arası geçişi video posttan yapabiliyoruz ama render sırasında oluyor. Kameralar arası geçişi viewportta görebilmenin bir yolu var mı?

2004-06-20 16:05:51

Re:viewport ta kameralar arası geçiş

kullanici

[url]http://www.scriptspot.com/Main_Scripts.asp?BrowseType=Cameras&Sort=Name[/url]

yukaridaki adreste kameralar ile ilgili yararli ve kolay scriptler mevcut.., ozellikle camera manager isimli scriptlerden biri bu isi yapiyordu sanirim

2004-05-13 03:42:35

Re:viewport ta kameralar arası geçiş

Byteman3D

Hertürlü nesneyi oradan oraya uçurabildiği bi programda insan bazen, karmaşık çözümler peşinde koştuğundan, basit birşeyi göremeyebiliyor.
Kamera değiştirmeye gerek yok, değiştirmek istediğin anda kamerayı tutup ikinci kameranın olmasını istediğin yere uçur ::) yeter. :) Aynı kapıya çıkar

2004-06-16 20:23:24

Re:viewport ta kameralar arası geçiş

mengler

Hayır aynı kapıya çıkmaz....

Bir kameranın komplex hareketi diğerine geçmek istediği zaman halen devam edmesi gerekebilir.... Ve kullanıcı bunların pozisyonlarını istedikleri zaman değiştirme ve görüntüden görüntüye blend yapmak için düşünebilir.... bu arada kameranın key in ve outlarınada boş yere göz atmak gerekecekytir... ani geçişlerde....

Bir çok kameranın aynı framelerde aynı anda kesişen hareketlerinde değişik kameralara geçiş istenirse gümler...Yapılır ama istediğinde değiştirme esneklik sağlamaz... Onun için kameranın transformu sadewce kendi hareketleri olmalı... Kamera değiştirme keyi konmamalı....

Bu çözüm scprit ile halledilebilir.... yada video post.... scprit adresinide yukarıdaki arkadaşım vermiş.

2004-06-17 02:51:02

Re:viewport ta kameralar arası geçiş

Phobos

ama kamera değiştirme keyi neden işe yaramaz anlamadım..
yani bir kamera çekimini yapar,(mesela 55 kare), çekimi bitince
bir sonraki FRame inin girişini(in değeri) ´basamaklı´ yaparsak, kamera o noktaya atlar, yani o noktaya hareket etmez..bence oldukça etkili bir yöntem(ben hep kullanıyorum, bölece render ederken, bir kamera bitince gelip diğerini başlatmam gerekmiyor)

Tabi mix aşamasında sayın menglein dediği sorun ortaya çıkabilir, blend için özellikle.

2004-06-20 16:05:51