Bone´u objeye linklerken kapanma hatası
Bone´u objeye linklerken kapanma hatası
Animasyon kontrolü amacıyla ayak kemiğini bir yardımcı line´a linklemem gerekiyor ama bunu yaptığım zaman application error penceresi çıkıyor. Aynı şekilde basit bir boxa linklediğimde de aynı şey oluyor.Maxi yeniden kurdum ve bir değişiklik yok..Sanırım çözüm bulunamayacak [S64]
[img]http://img362.imageshack.us/img362/7728/bonegk9.gif[/img]
Cvp
o line a kalınlık vermezsen sorun olmaz sanırım.
Cvp
Onunla da alakası yok Seke...sadece bone´u linklediğimde sorun yok fakat HI Solver uygulanmış bone olunca direk kapanıyor. Böyle bir sorun olması çok saçma değil mi off[:)!]
Cvp
dedestratus sen ayağı o line rectangle ile kontrol etmek istiyosan,ayağı dirsekten ve parmak ucundan select and link ile o line rectangle parçasına link,liyeceksin.Boneden bağımsız bir parçaya (HI Solver) uyguladığın için hata alıyosun...
Cvp
yanlış anladınız ben rectangle line´a HI solver vermedim aynı dediğiniz gibi boneu linkliyorum ama olmuyor işte, zaten bone olmayan bir nesneye IK verilmiyor ki..
Cvp
kullandıgınız max versiyonu nedir?
Re:Cvp
[quote=40750] Yazan: dedestratus
yanlış anladınız ben rectangle line´a HI solver vermedim aynı dediğiniz gibi boneu linkliyorum ama olmuyor işte, zaten bone olmayan bir nesneye IK verilmiyor ki..[/quote]
olurmu boxlardan yapılmıs bir ( kutulardan figur ) figure IK verilebilir. illede bone olması gerekmez..
hiyerarsy panelindeki IK ile yapmıstım ama cok oldu.
hatta kilitlenme bile yapılıyor mesela dizin ters bukulmemesi gibi.
Cvp
hı solver linkledikten sonra çıkan + işaretini yarattığın yardımcı objeye linkliye bilirsin