keskin kenarları yumuşatma
keskin kenarları yumuşatma
Merhaba,
Bir sphere üzerine, spline çizip extrude edildikte sonra edit mesh ile
düzenlenerek yapılmış bir punk saçını eklemek istiyorum.
Ancak bu eklediğim saç ile kürenin birleştiği noktalar çok keskin.
Ne smooth ne connect bir işe yaradı. Ne yapmamı önerirsiniz?
http://img151.yukle.tc/images/4924sil_3d_soru.jpg
[URL=http://www.yukle.tc][IMG]http://img151.yukle.tc/images/4924sil_3d_soru.jpg[/IMG][/URL]
Cvp
Resimlerde modelinin topolojisi tam olarak okunmuyor ama görünüşten anladığım kadarıyla yardımcı olmaya çalışayım. Objeni low-poly modelleyip "turbo smooth" uygularsan istediğine yakın bir sonuç alacağını düşünüyorum fakat bunun için saç ve küre tek obje olmalı ve topolojisi düzgün olmalı. Keskinleştikmek istediğin kenarlar için "editable poly" haline geri dönüp keskin olmasını istediğin yerlerdeki segment sayısını artırabilirsin.
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/EVn01AWQe.jpg[/img]
Cvp
Teşekkür ederim dostum. Deneyeceğim.