kaplama sorunu!!

kaplama sorunu!!

egdeniz

Slm herkese...
Ufak bir sorun yaşıyorum,
bir objeye farklı mataryeller atıyorum poligonları seçip uvw map modiferini uyguluyorum buraya kadar sorun yok ,objenin farklı bölgesine başka mat. atadığımda diğer uygulamış olduğum uvw map ayarları gidiyo bu işi çözemedim,umarım anlatabilmişimdir derdimi :)

2008-04-12 11:32:56

Cvp

troy 481@

multisubobject kullanarak material ıd vereceksiniz

2008-04-12 12:27:38

Cvp

egdeniz

yok o da değil tam olarak multisubject de olmuyo :(

2008-04-12 14:25:41

Cvp

Reactric

nesnenin iki farklı bölgesine iki ayrı uwmap ekliyorsunuz. tek nesne iki uwmap. iki mapten bir tanesi uygulanıyor diğeri uygulanmıyor. 1. ci map i sorunsuz uygulayıp editable poly e çevir. sonra ikinci map falan her seferinde polygona çevirirsen hatlar karışmaz [:D]. tabi sorun buysa..

2008-04-14 19:23:07

Cvp

egdeniz

cevapppp : ner seferinde önce editmesh kaplama eklenicek sonra uvwmap editmesh kaplama eklenicek sonra uvwmap böle oluyomuşş :)

2008-04-14 22:14:20

Cvp

ArkondeR

"select mesh" ya da "select poly" kullanacak olursanız daha sonra geri dönüp düzeltme yapma şansınız olur.

2008-04-16 16:58:05

Cvp

DreaMale

yuh :D
sıradan bir şekiilde multisub object yap
sonra uvw map uygula
uvw mapin içinde map channel diye bi numaraladırma var
ve standart değer 1´dir
ve kaplanan bütün kaplamaların da mapchannel numarası 1 dir
yani uvw mc 1 olan kaplamaları etkiliyo.
yani bu demek oluyor ki
sen bir yüzeye kaplama seçip onayladıkta sonra kaplamanın tiling değerlerini ayarladığın ekrandaki mc değerini birden başka bir rakam gir. sonra her farklı kaplama için farklı uvw map uygula ve oraya değiştirmek istediğin mc numarasını gir

çok mu karışık oldu be

2008-04-19 19:36:28