Gizmo Linklemek???
Gizmo Linklemek???
Benim merak ettiğim bir şey var...
Bir modifier´in gizmosunu bir nesneye linkleme gibi bir şansımız var mı? Normal yollarla olmuyor... Başka bir yöntem olabilir mi?
Re:Gizmo Linklemek???
spacewarps altında modifirsler var bend tiwist v.b bunlar linklenebilir nesnelere zaten bunlar anmasyon niteliği taşıyan gizmolardır soruyu tam anlamadığım için anlayabildiğim türden cevapladım biraz daha açarsan iyi olur
Re:Gizmo Linklemek???
Şöyle anlatayım...
yanyana 10 tane ince kutu yapıp bunlara ortak bir path deform verin. sonra path deformu palet işlevi görecek şekilde ayarlayın oh tamam... normalde palet dönme animasyonu için percent değeri anime ediliyor. ben birşeyleri kurcalarken br baktım ki gizmoyu hareket ettirince parçalar da gerçek hareketmiş gibi yollarına devam ediyorlar... bir deneyin...
Ben de path deformun gizmosunu ana gövdeye veya bir dummy´ye linklemek istiyorum... Böylece animasyon işi iyice kolaylaşacak...
Fikri olan?
Re:Gizmo Linklemek???
deneyemedim ama, wire ya da expression denedin mi dostum?
normal yollarşla linklenemiyodu galiba ama, expression da gizmo XYZ koordinatları na da değer atanabiliyordu(hatırladığım kadarıyla)
bi dene istersen,:)
kolay gelsin
Re:Gizmo Linklemek???
şimdi path def.atığınız nesneyi seçiniz sağ tuş yapıp wireyi seç seçtiğin zaman onun çıkan parametreside gizmoyu seç transformasyondan pozişını seç orda bir eksen belirle belirledikten sonra bağlamak istdiğin nesneyi seç oradada tronsformasyonlardan bir eksen seç bu işlemi yaptığın zaman bir pencere çıkacak orada iki nesnenin belirlediğin yönleri seçilidir en üstte ortada iki yöne bakan bir ok var ona tıkla ondan sonra alttarafta coonecti tıkla
tablodan çık artık onları birbirine seçtiğin özeliklerle bağlandı
Re:Gizmo Linklemek???
path follow kontrolcü tipi işini görecektir.hareket sabiti onayını da koydun mu artık tank mı yaparsın dozermi sana kalmış:)))