Mirror Material - Yansımalardaki bozukluk
Mirror Material - Yansımalardaki bozukluk
Arkadaşlar sorum şu;
Architectural, materyalindeki mirror ile zemini kaplıyorum. (Plane)
Daha sonra üzerine bir nesne ekliyorum. Nesnenin yansıması kenarları kesik kesik çıkıyor.
Buyrun resimde örneği var. Bunun nedeni nedir?
http://img254.imageshack.us/img254/4253/rendermc0.png
Cvp
arkadaşım daha basit bir yöntem var "bence" zemine reflection dan fallof verip refl glossiness değerini de 0,95 - 0,9 olarak felan değiştirirsen güzel birşey elde etmiş olursun. "siyah reflact ın yanındaki kutuya tıkla oradan fallof u işaretle" kolay gelsin.
Cvp
relf glossiness değerini bulamadım :(
vray kullanmıyorum ondan olabilir mi, ya da bu reflection parametresinin içinde değil mi :S
Cvp
arkadaşım tek tek anlatayım.boş bir slot seçtin get material a bastın, vraymtl ye bastın vray olmuş oldu o slot. şimdi diffuse nin altındaki siyah boya olan yere yani reflect olan bölümün yanında işaretsiz sadece bir kutu var oraya bas oradan falloff a çift tıkla sonra bir yukarı çık falloff yazısının üstündeki okla o boş olan yer m harfini almıştır zaten. onun altında yani Subdivs 8 in üzerindeki Refl.Glossiness 1,0 ya onu 0,95 felan yap sonra objene uygula. bukadar hadi kolay gelsin.