RF4 ve Sudaki Bilye

RF4 ve Sudaki Bilye

grafikemal

Önce slm herkese.Benim sorum şu RF4 de suya bir bilye düşürmek istiyorum ve etrafa su sıçratacak aynı grçekte olduğu gibi.Suya düşrmeye kadar sorun yok ama iş sıçramalara gelince iş karışıyor bunu nasıl yapabilirim bilen biri yada öğrenebileceğim AYRINTILI bir site yada video ders varmı?Ve bunu 3ds max a nasıl atabilirim?

2008-01-25 16:47:42

Cvp

grafikemal

tşkler arkadaşlar saolun

2008-01-25 22:40:24

Cvp

grafikemal

arkadaşlar sahneyi hazırladım ve ayarladım şimdi sorum şu bunu max e nasıl atıcam su yüzeyi dahil.sahne linki burada




http://rapidshare.com/files/86598615/RF4.JPG.html

2008-01-25 23:06:16

Cvp

grafikemal

tmm onu biliyorum ama su olarak realwave atadım ben. o ve top gelmiyo nası halledicem?

2008-01-26 00:38:59

Cvp

grafikemal

yokmu bir bilen arkadaşlar?

2008-01-26 21:39:12

Cvp

mertttt

Selam. Şimdi realflow´da realwave seçiliyken ´node params´ta altlara doğru in, orada particle layer vardır. Onu ´Yes´ yap. Realwave bu şekilde mesh yapıyor. Kolay gelsin.

2008-01-27 10:20:33

Cvp

grafikemal

Teşekkürler arkadaşlar.

2008-01-27 11:58:35

Cvp

grafikemal

Arkadaşlar suyu ve bilyeyi meshe çevirdim fakat simulate ettigimde bilye suyu delip geçmesi yerine üzerinde zıplıyor ne yapmalıyım?

2008-01-27 17:48:49

Cvp

mach

bilyenin yoğunluğu yada ağırlığını suyunkinden büyük ayarla rigidbody yapıp sanırım böyle olur ben de çok profesyonel değilim bende maxta yolda giden araba animasyonu yapıp rfde suyun üzerinden geçip su suçratmasını istiyorum ama nasıl yapıcağımı bilmiyorum hehehe:D

2008-01-27 19:08:01

Cvp

grafikemal

evet doğru :) nedeni ise bodoslama dalınca daha kalıcı oluyo 3dsmax ve PS de böyle öğrendim[:D][;)][8)][:)]

2008-01-28 01:26:28