skin modifier -mirror mode aracı
skin modifier -mirror mode aracı
bir karakter oluşturdum ve skin modifierla karakterin solundaki kemikleri düzenledim sorun şu ki soldaki noktacıkların özelliklerini sağa yansıtamıyorum. En son 3ds max 6 da mirror mode özelliğini kullandım ama şu an 3ds max 8 kullanıyorum ve deneme yanılmayla yapmaya çalıştım ama beceremedim. nasıl yansıtabileceğim ile ilgili bana bilgi verebilirseniz çok memnun olurum. şimdiden çok teşekkürler
Cvp
salam, orada bonelerin hepsini sech, mirror axis sech sonra offset ile uzaklashtirma yap.
Cvp
ben skin modfieri altındaki mirror mode aracından bahsediyorum. sorunum soldaki kemiklerin mesh üzerindeki bağlantı noktalarını sağ taraftaki kemiklere yansıtmak ve böylece her iki taraftadaki kemiklerinde mesh üzerinde aynı etkiyi yapmasını sağlamak