displacement map kaplama sorunu
displacement map kaplama sorunu
merhaba arkadaşlar scanline render için material editor de displacement kaplama kullanarak bir obje üzerinde kabartılı bir efekt elde etmeye çalışırken diffuse için kullandığım kaplamalar render da bozuluyor.
Diffuse deki kaplama ile uvw destekli olarak objem için map channel 1 olarak ayarlıyorum.Kaplama düzgün render ediyor.
Displacement için map channel 2 olarak ayrı bir kaplama ve map channel ı 2 olan ayrı bir uvw kullanıorum.Modifier a bir displacement aprrox. yerleştiriorum.Bu aşamada render ettiğimde ise displacement etki istediğim şekilde oluyor ancak bu sefer diffuse kaplamam karman çorman olup bozuluyor.Normalde benim bildiğim bi sorun çıkmaması gerekir.Acaba bilmediğim bi durum mu var.
Vray displacement kullanmak çok zaman alıyor o yüzden bunu kullanmak istiyorum .
Herkese teşşekürler...
Cvp
arkadaşım default ta sağllıklı çalışan map channel sistemi vrayda çalışmıyor...
Cvp
TEŞKKr mehmet kardeş ...Ama ben zaten vray kullanarak bu sonuca ulaşmadım , tamamen scanline render alarak yaşadığım bir problem bu...