VRML&Texture Coordinates

VRML&Texture Coordinates

stanberk

VRML exporting ile üretilen kodda,
texture koordinatları ile vertex koordinatları ne şekilde match ettirilebilir?

Örneğin coordIndex[1] . eleman texCoordIndex[1].elemana mı karşılık gelir?
(Daha sonra da bu indexler texture koordinatlarını ve vertex koordinatlarını elde etmek için kullanılır)

Yoksa vertex koordinatları ile texture koordinatları birbirinden farklı şekilde mi elde ediliyor? NAsıl match ettirilebilir?

//VRML 2.0
coord DEF Box01-COORD Coordinate { point [
-5.62696 0 6.36518, 5.62696 0 6.36518, -5.62696 0 -6.36518,
5.62696 0 -6.36518, -5.62696 9.22651 6.36518, 5.62696 9.22651 6.36518,
-5.62696 9.22651 -6.36518, 5.62696 9.22651 -6.36518]
}
texCoord DEF Box01-TEXCOORD TextureCoordinate { point [
0 0, 1 0, 0 1, 1 1, 0 0, 1 0, 0 1, 1 1, 0 0, 1 0, 0 1,
1 1]
}
coordIndex [
0, 2, 3, -1, 3, 1, 0, -1, 4, 5, 7, -1, 7, 6, 4, -1, 0, 1, 5, -1,
5, 4, 0, -1, 1, 3, 7, -1, 7, 5, 1, -1, 3, 2, 6, -1,
6, 7, 3, -1, 2, 0, 4, -1, 4, 6, 2, -1]
texCoordIndex [
9, 11, 10, -1, 10, 8, 9, -1, 8, 9, 11, -1, 11, 10, 8, -1,
4, 5, 7, -1, 7, 6, 4, -1, 0, 1, 3, -1, 3, 2, 0, -1,
4, 5, 7, -1, 7, 6, 4, -1, 0, 1, 3, -1, 3, 2, 0, -1]
}

2007-09-29 16:18:05