Köşe Sorunu
Köşe Sorunu
S.A Arkadaşlar. Mesela bir cylinder seçiyorsunuz Bunu Poly´ye çevirerek. Vertex sayılarıyla hiç uğraşmadan bir kubbe yapıyorsunuz. Yani Shift tuşuna basarak yukarı kaldırmıyorsunuz. Kendi Vertex´lerini eğip büküyorsunuz. Dolayısıyla ilk resimde görüldüğü gibi köşesiz çıkıyor.
[img]http://img233.imageshack.us/img233/2010/cylinderplyxu1.jpg[/img]
Ama aynı şeyi Shift tuşuna basarak çoğalttığımız zaman resim 2´de görüldüğü gibi köşeli çıkıyor.
[img]http://img233.imageshack.us/img233/8079/cylinderbrdyo0.jpg[/img]
Sorum Şu: Shift tuşuna basarak nasıl ilk resimde olduğu gibi köşesiz kenar yapabiliriz?
Cvp
bilmiyorum farkında mısın ama ikiside köşeli..
ki mantıken zaten köşeli olması gerekiyor...
Ayrıca dediğin şeyi denediğimde bende bi sorun çıkmadı..
Cvp
ilk resimdeki daha yumuşak. ben o yumuşaklığı ikinci resimde de görmek istediğimde bunu nasıl yapabilirim. Sorduğum bu.
Cvp
birinde smoothing açık diğerinde değil tek fark o.
Cvp
çok sağolasın bu işimi gördü