Max´te material sorunu.
Max´te material sorunu.
Arkadaşlar maxte aşağıdaki resimde görüldüğü gibi material problemim var.Atadığım checker tam kare olarak çıkıyor ve hiçbir şekilde onu modellediğim objeye atayamıyorum.Sadece checker değil bir kaç objede aynı sorunu yaşıyorum.Daha önceden bu sorunla karşılaşıp çözen arkadaşlar varsa nasıl çözdüklerini paylaşırlarsa sevinirim.Teşekkürler..
[img]http://www.resimkaydet.com/001/images8/1190803522.jpg[/img]
[img]http://www.resimkaydet.com/001/images8/1190831856.jpg[/img]
Cvp
Senin sorunun map ile material arasındaki fark ile. Sen şu anda slota bir map atmışsın. Slota material atılması gerek.
map: iki boyutlu olanlar. (checker, dent, noise, bitmap.. gibi)
material: kanallarına çeşitli maplar atılmış komple malzeme.
material hazırlamak için malzemenin kanallarına maplar atman lazım. mesela boş bi slota gelip material editorde aşağılara doğru indiğinde Maps başlığını göreceksin orada Diffuse, bump, reflection vs. kanallar var. O kanallara istediğin maplari - istersen bir resim dosyasını - atabilirsin.
kolay gelsin...
Cvp
Ufuk çok teşekkür ederim yardımların için.Ufak bir ayrıltıyı gözden kaçırmışım sağol.
Cvp
bende tesekur....