backround resminin çalışma alanında sünme problemi
backround resminin çalışma alanında sünme problemi
merhaba arkadaşlar sahnemde viewport backround olarak kullandığım resimdeki 35 katlı bina render esnasında ve çalışma esnasında sünmüş olarak karşıma geliyor yani resimdeki tüm nesneler sünüyor nesneler normal boyutundan daha fazla bunu önlemenin bir yolu varmı bundan dolayı modellediğim binayı resme düzgün yerleştiremiyorum teşekkür ederim
Cvp
backgraund a resim atarken "bitmap fit " seçeneğin işaretli olsun.sanırım sorun bu.kolay gelsin.
Cvp
felidae kardeş bitmap fit dediğiniz uvw mapteki değilmi başka bitmap fit bilmiyorum yada başka bir ayarmı
Cvp
problemin şu :
arka alana atıyacağın resmin çözünürlüğü önemli
örneğin 1600 x 1200 olsun
render ayarlarınıda 1600 x 1200 yapmalısın
arka alana atadığın resimler, çalışma alanının boyutu şeklinde boyutlanır. hangi pencerede çalışıyorsan o pencerenin (örn : Perspektif) üstüne sağ tıkla ve oradan "Show Safe Frame" i seç. böylelikle perspektif ekranının boyutunu arka alana atadığın resmin çözünürlüğünde görebilirsin :)
son cümlem karışık kabul ediyorum [:J]
Kolay gelsin...