köşeleri bombeli yapmak ?
köşeleri bombeli yapmak ?
bir logoyu 3d modelledim.bozuk para şeklinde içinde delikler bulunan bir model düşünün.Şimdi bunu bonibon(ufo) :) veya 3dsmax içerisindeki oiltank benzeri üstü bombeli bir şekle getirmem lazım .hangi modifieri veya neyi kullanarak yapabilirim.ilk başta bunu tek tek noktaları cizgileri çekiştirerek cok uzun süreceğini düşündüm.bunu en son bir scala veya modifier işlemiyle yaparım diye hayal etmiştim.ama hayallerim gerçek olmadı.teşekkürler
Cvp
Bevel modifieri kullanabilirsin.
yada edit poly modunda köşedeki kenarları seçip Chamfer yapbilirsin. 2-3 chamfer bevelden dha iyi sonuç verebilir.
Cvp
modify list den spherify modifierını kullan, aralara segment koyarsan daha yumuşak geçişler sağlayabilirsin