gerçekçi görüntü elde etmek için vray..vs kullanmak şart mı?

gerçekçi görüntü elde etmek için vray..vs kullanmak şart mı?

uueou

arkadaşlar galerideki renderları imrenerek izliyorum.ama render süresi olarak söylenen zamanların çok fazla oldugunu farkettım.vray kullanmayı bilmeyen bana gerçekçi bir görüntü (vray kullanmadan ne kadar mümkün olabiliyorsa) elde etmek için önerebilceğiniz bişeyler varmı?yoksa vray mi öğrenmeliyim?şimdiden teşekkür ederim...

2007-06-23 17:54:58

Cvp

ironmen

vray iyibir render motoru ancak..ben başka bir yoldan ona yakın render almak istiyorum diyorsan,sahneye bi skylight yerleştir ve değerini (multiplier:0,8) yap..ardından yine sahnene bi omni ışık yerleştir (sahnenin konumuna göre) rendere tıkla,Advanced Lighting´i seç,açılan pencerede Light Tracer´i seç...renderla sonuç senin istediğine yakın olucaktır..kolay gelsin...

2007-07-07 12:29:58

Cvp

YaNNa

Ülkü, gerçekçi render lar almak bi gelişim sonucudur .. belli bi birkimin sonunda yavaş yavaş gelir.. başlığı açarken kullandığın proğramı render motorunu ve nası bi işle ilgilendiğini yazmamışsın ... Sana taviyem V -ray den önce radiocity gibi daha kısa zamanda render alabimeni sağlıycak , bu arada max in ışıklrı ile igili bilgiler edinmen haliyle modellemeyle de ilgili .. Önünde çok uzun bi yol war .. V-ray en son kısmı işinin .. Site de bu gelişimine çok yardımcı olucak dersler var.. bunlardan başlamanı tavsiye ederim sana..

2007-07-07 16:02:28

Cvp

Problem

Render motorunun V-ray olması şart değil hatta mental ray in V-ray den çok daha iyi olduğunu söyleyebilirim kullanabilene:)

2007-07-08 01:31:49

Cvp

atlantiss

kesinlikle mental-rayde daha iyi sonuç alınıyor

2007-07-08 11:20:28

Re:Cvp

kalimba

[quote=32112] Yazan: Problem

Render motorunun V-ray olması şart değil hatta mental ray in V-ray den çok daha iyi olduğunu söyleyebilirim kullanabilene:)[/quote]

Bazı ip uçları verebiliri misiniz? Siz nelere daha çok dikkat ediyorsunuz veya sizce nelere dikkat ediyorlar?

Kolay gelsin.

2007-07-09 01:03:23

Cvp

kalimba

Dönmesinde bir sakınca göremiyorum. Abuk subuk şeyler için sayfalar dolusu şeyler dolacağına veya "X tuşu" 5012 (beşbinoniki) kere sorulacağına bu konularda bilgi alış-verişinde bulunmak herkes için daha iyi olur. cg-talk´da mental ray ile ilgili onlarca sayfalık inceleme, test, dosya alışverişi yapılıyor uzun bir süredir. Bu iyidir, bu kötüdür gibi havada uçuşan laflar yerine somut şeylerle bunları ispatlamak gerekiyor. Bence.

Kolay gelsin.

2007-07-09 10:48:29

Cvp

YaNNa

Bizim burda forumu açan arkadaşa yardımcı olmamız gerekli bence... Ama ne yazıkki herkez armut un pişmesini bekliyo hiçbir altyapısı olmayan modelleme, hatta defoult ışıklardan bile bilgisi olmayan hemen ^GERÇEKÇİLİKTEN^ konuşmaya başlıyo ya da sorguluyo , Bu çoğumuzun en önemli kusuru bence ( Hangi render motorunu kullanırsak kullanalım )...

Ben burda mental - v-ray ya da radio yu kimseyle tartışıcak kadar kendimi dolu görmüyorum .. Bizim yol göstermemiz gerekli, Şimdi bu arkadaş omni yi Ya da target direct i bilmeden mental ray i - radiocity i nası bilicek ya da kullanıcak .. O zaman bana Bakılırsa Radio kullansın .. Kalimba nın dediği gibi Burda İSPAT çok önemli öle herkes eser yani ...Mental ray i hiç denemedim ama Forum u açan arkadaşa RAdiocity ve Püf noktalarıyla ilgili herşekilde yardımcı olmaya hazırım ama bunun için en az 6 aylık sıkı bi max kullanıcısı olması gerekli, ( Bu konuda hiç yanılmıyorum ) .. ki Ben eğer V- ray de biraz başarılıysam bunu kesinlikle 6 aylık radiocity e bağlıyorum .. Sİze bir radiocity örneği yolluyorum arkadaşımızın ve sizin incelemeniz için sahneyi de yollayabilirim ..

Bu arada sahnenin Render süresi 2 dk ´ dır[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/pd5cdO4Ud.jpg[/img]

2007-07-09 12:24:33