Particle Systems te yaratilan fiskiye yercekimine uygun nasil davranir?

Particle Systems te yaratilan fiskiye yercekimine uygun nasil davranir?

archit

asagilarda baska bir konu icinde sorar gibi oldum bunu ama pek ilgilenen olmadigi icin yeni konu acayim istedim! biraz ing tutoriallari karistirdim ama bir turlu su fiskiye-spray larin yercekimine baglayamadim! bu konu daha once gecti mi? ya da biraz fikir verebilecek olan var mi?
tesekkurler simdiden...

2007-04-26 21:10:55

Cvp

POWERD3D

Su kaynağımız bir super spray olsun, bu spray nesnesinin yanına birde gravity (yer çekimi) oluşturarak bunları bind to space warp düğmesiyle birbirine bağladığınızda tanecikler gravity nesnesinin gösterdiği yöne doğru yerçekimi kuvvetiyle hareket edeceklerdir. Bağlantıyı yaparken spray->gravity şeklinde yapmanız gerekmektedir. Kolay gelsin.

2007-04-26 05:30:10

Re:Cvp

archit

cok saol! ya ben bind deyince "IK" deki bind anlamistim [G18] tesekkurler cok....

2007-04-26 21:10:55