Hata
Hata
S.A arkadaşlar. Max´de pencere modelliyorum. cam kısımları güzel oluyr ama benim istediğim cam´a Cam´ın renginde gölge verilmesi. Konu hakkında sitede arama yaptım ama pek tatmin edici sonuşlar bulamadım. Lütfen birisi bana (mümkün olduğu kadar Türkçe) konuyu izâh edebilir mi?
Derdimi daha iyi anlatmak için işte resmi de koyuyorum.
http://www.galeriturk.net/getimg/hata1.jpg
Yardım ederseniz çok hoş olur. Şimdiden teşekkür ederim. Eğer konu daha önce izah edilebilir biçimde açılmışsa yöneticilerden özür dilerim.
Cvp
A.S.
Arkadaşım senin camlardan ışık geçmiyor[:s] onu düzelt ondan sonra ışıgın rengini sorarsın[:D]
Cvp
işte onu düzeltmeyi soruyorum ya ben.
Cvp
Ray Traced shadows´la dene..
Cvp
ray traced´de oldıu ama gölgeler gri tonda oldu. yani gölgeler camın rengini almadı. yine de sağol yardım için Allah razı olsun.
şimdi bu şekil ama gölgeler nasıl camın renginde olucak ?
http://www.galeriturk.net/getimg/hata_2.jpg
Cvp
render´ı raytrace yap mat´ıda ray trace yap transparency´ı ayarla (hangi renk yapmak istiyorsan) ondan sonra otomatik olarak kendiliginde olacaktir.
Cvp
:D
opcity düşür
diffusedaki kaplamayı aynen alıp filter colora ata
sorna ışığın gölgesinide raytraceli bi şey yap ya da area yap
Cvp
çok teşekkür ederim bu sefer oldu.
Re:Cvp
[quote=30189]:D
opcity düşür
diffusedaki kaplamayı aynen alıp filter colora ata
sorna ışığın gölgesinide raytraceli bi şey yap ya da area yap[/quote]
Difüse de kaplama yok ki
filter colora nasıl atanacak
ışığın gölgesini raytrace yap demişsiniz sonra da area, nasıl olacak ikisi birden?
hunları uygulayayım dedim işin içinden çıkamadım, anlatımınız yanlış galiba ama konuyu açan arkadaş da uygulayıp teşekkür ettiğine göre benim de kafam karıştı birden.
Cvp
Şaşırtıyorsun beni mindsteak
pek yeni değilsin sanırım maxte
nesini anlamadın şaşırdım doğrusu[;)]
Diffuse kısmına bir kaplama at
aynısını filter colora at
sonra bir ışık yap ve gölgesini belirttiğim gölgeye ayarlayıp
uygula
tabi bir tane zemiin olmalı bunların altında
ki gölge görünsün