cam gösterimi
cam gösterimi
arkadaslar bi bardak tasarladım fakat cam görüntüsünü tam saglayamadım yardımcı olursanız cok sevinirim...biliyorum cok fazla oldum:)
Cvp
öf be murat öf [;)]
refractiona raytrace ata
ya da standart yerine architectural kaplayıp listeden glass clear´ı seç rengini aç [;)]
kusura bakmaaa
sevgilidreamale dedigini yaptım ama biturlü rengi acılmıyoki siyah cam halinde kalıyo http://www.tr3d.com/index.php?id=3dsmax>>kaplama>>refract bu adreste örnek var amaordaki saydamlıgı yakalayamıyorum :(
Cvp
çünkü camın arkasında hiçbir şey yok
sen uzay boşluğunda saydam bir objeye bakarsan ne görürsün?
tabi ki siyah cam ;)
altına bi zemin
kenarlara da duvar yap
bi daha render [;)]
kusura bakmaaa
sevgilidreamale dedigini yaptım ama biturlü rengi acılmıyoki siyah cam halinde kalıyo http://www.tr3d.com/index.php?id=3dsmax>>kaplama>>refract bu adreste örnek var amaordaki saydamlıgı yakalayamıyorum :(
Cvp
Cam yapmak için şu yolu izleyebilirsin:
Standart materyali map kısmında [img]http://www.tr3d.com/dosyalar/95oa0exsi.jpg[/img]
resimdeki gibi fallof ve raytrace ata..
Daha sonra raytracede basic material kısmında tint kısmını aktif et..
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/9p27oIYg8.jpg[/img]
İşte tint değerinin yanındaki renk camın koyuluğu ve rengi. İstediğin kadar açabilirsin rengini. Render sırasında farkı görürsün..
Kolay gelsin...
Cvp
selam murat yakında ikimizide atacaklar burdan.....