modelleme yöntemi
modelleme yöntemi
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/K3gBD0YQs.jpg[/img]
merhaba arkadaşlar bu bir heykelin sadece bir bölümü ve modellemem gerekiyor modeller ken üç dört farlı yöntem izledim resmi backrounda alıp plane koyup onu modellemeye çalıştım sonra spline lar ile uğraştım biraz en son bir box yapıp resimden anladığım kadarıyla yapmaya çalıştım ilk defa böle bir modelleme yaptığımdan bayağı uğraştırdı merak ettiğim sizler böyle bir çalışma yapsaydınız hangi yöntemleri kullanırdınız (muhakak herkesin kendine göre bir modelleme tarzı vardır ama)her birinde ayrı problemler ile karşılaştım. [img]http://www.tr3d.com/dosyalar/yJ73atz81.jpg[/img] buda ilk örnek
Cvp
O resimdekine göre modelleme ile ilgili bir problemin yok ama bence şekli aklında canlandırmada ile ilgili problem yaşamışsın. Bir kaç kere daha aynı sekilde modellemeye çalışırsan bence şekli sonunda tutturabilirsin.
Cvp
[G27][G27]Çizdigin resimdeki gibi sahneye box la başla.Bunu kıvrılmamış şekilde yani düz olarak modele ve kıvrılacak ola bölüme modifir bölümünden blend i seçiyoruz blend i seçeneginden gizmo seçiyoruz.Sahnemizde çizgi halinde kare göreceksin gizmo nereye kıvıracaksan oraya yönlendirme ve küçütme büyütme işlemine yarıyor.getirdikten sonra parametre bölümünden deneme yanılmayla bu işi yapacaksın ok......
[G3] [G27]
Cvp
ahh resül ahhh, blend modifierıda nerden çıktı:) o bend olmasın;) üstelik aylar önce kapanmış bir konuyu niye gündeme getirdin onuda anlamadım.
Cvp
neyse teşekürler resül ama ben bitirdim bu ilk parça olduğundan biraz zorlanmıştım ama diğer parçalar rahatça halletim sanırım box en sağlam yöntem
Cvp
Yolbey pardon azımda kalmış neyse olan olmuş......[G1] [G22]