3ds max sorun !!!!!

3ds max sorun !!!!!

eniacfs

mrb. benim ilginç bir sorunum var . Bİr kutu çizdiğim zaman kutunun bana bakan cephesi gözükmüyo.Diğer cephe gözüküyor.Render aldığım zamanda aynı sorun var. sorunun sebebi nedir acaba. Yardımcı olursanız sevinirim...



Saygılar....

2007-01-13 11:58:05

Cvp

emreşan

resim lazım.anlaşolmıyor.

2007-01-11 04:00:46

Cvp

derek82

kutuya normal modifieri atamış olman mümkünmü?? ama kutuyu cizdikten sonra böle bişi olması ilginç tabee...[G8]

2007-01-11 09:56:13

Cvp

eniacfs

biraz daha açıklayim.sahneyi çevirdiğim zaman kutunun görünmeyen kısmıda görünüyo . Sorun bana bakan cephe sahne çevrilmeden gözükmüyo.Daha önce böyle bi sorunla karşılaşmadığım için canımı sıktı birazz. Umarım açıklayıcı olmuştur.[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/QYeE94EGX.jpg[/img]

2007-01-11 12:57:59

Cvp

Ega

modelinde kullandığın kaplamada: ´2 side´ ın yanındaki kutuya tik koymanı tavsiye ederim belki çözüm olabilir

2007-01-11 15:14:06

Cvp

eniacfs

mrb. kaplama uygulamadım modele . ekran kartı ile alakalı bi sorun olabilirmi acaba. kaplama eklediğimde de kaplama render da gözükmüyo. sahnede de koyu şekilde gözüküyo..

2007-01-11 15:46:38

Cvp

tam1dur2

duvarların kenarlarını yapmak için bir planeye editablepolmi uyguladın acaba

2007-01-11 18:00:36

Cvp

eniacfs

ewet duvarları edi. poly extrude kullanarak yaptım. insert kullanıp kalınlaştırarak yapmadım.sorun ondan kaynaklanıyo olabilirmi acaba....

2007-01-11 19:39:45

Cvp

Derya Birinci

plane yerine box kullanırsanız böyle bir sorun olmaz plane kullanıcaksanız da extrude, caps hole gibi modifierlerle bu yüzey normali sorunu çözebilirsiniz kolay gelsin.

2007-01-13 02:15:00

Cvp

MindSteaK

Sorunlu poligonu seçip modifiersden flip normal uygulayın düzelecektir.

2007-01-13 09:59:24