3DS max 8 "Window" ile pencere CAM nasil ??
3DS max 8 "Window" ile pencere CAM nasil ??
Merhaba,
3ds max 8 ile window ile çizilen pencerede cam bölümününasıl saydam hale getirebilirim, aynı isteğimi kapı ( door ) nası gerçekleştriebilirim ?
Saygılar..
Cvp
maps moblümünden reflection var yansıma ve kırılma özelliği olan onlardan üstteki ile yapabilirsini..
gerekli ayarları yaptıktan sonra
Cvp
merhaba dostum çizdiğin windowun üstüne sağ tıkla ordan en aşağıdaki seçenekte converto editpoly seç oradan polygona gel ve windowun saydam olmasını istedigin yeri seç ondan sonra metaryal editörü aç ve boş slotlardan bir tanesini seç ve "blinn basic parameters menüsünden" opacity değerini düşür ondan sonra polygon olarak seçtiğin yerin üstüne hazırladığın malzemeyi yani slotu sürükleyerek bırak ondan sonra bir render al eğer boşta kalan yüzeyleride kaplamak istiyorsan aynı yönteni uygulayabilirisin
Cvp
multi/sub-objekt´i set numbers kısmını 2 yap son ilk slota geçirgen olamayan malzemini 2. slotada geçirgen olan malzemeni yani camı at.
Cvp
pencere ve kapılar zaten direk id ile üretilir
3 tane id var
dış kasa, içi ve cam kısmı
KILL_THE_ARTIST üyemizin dediği gibi de yapabilirsin
tek sorun idlerin yeri olabilir
mesela cam 3tür belki [G16]