Bone iskelet sistemi kurulumu ve gözler...
Bone iskelet sistemi kurulumu ve gözler...
Arkadaşlar Çizdiğim Bir yılana bone sistemi ile kemik oluşturdum. Skin Fln verdim vücudu kıvrandırmayı başardım. Buraya kadar herşey güzel.
Benim sorunuma gelince;
Yılana boxlar ile bir kafatası çizdim ancak bu boxları boneslara bağlamayı bilmiyorum malesef :(
ayrıca yılanın gözlerini bir dummy ile ayarlıyarak sürekli onu izlemesini sağlıyan bir yöntem vardı yanlış hatırlamıyor isem onu bir türlü yapamadım.
Bu ikisini nasıl halledebileceğim hakkında yardımcı olurmusunuz lütfen...
Şimdiden Herkeze Teşekkürler...
Cvp
arkadaşım yapmış olduğun çalışmanın resmini gönderirrsen yardımcı olabilirim. Söylemiş olduğun gözleri dummy e kitleme özelliği Look At Constraint ten yapılıyor. Ama demiş olduğum gibi çalışmanın resimlerini gönderirsen kemik yapısını daha fazla yardım edebilirim.
Cvp
[img]http://img112.imageshack.us/img112/3761/snakeskeletoncp1.jpg[/img]
Resmini Yukarıda Verdim üstadım.
Bi zahmet yardımcı olursan çok sevinicem gerçekten...
Bu arada look at constrictin nerde olduğu ve nasıl kullanıcağım hakkındada ufak bir bilgi verirsen sevinirim...
Teşekkürler...
Cvp
slm biraz gecikmeli bi cevap oldu. Anca zamanım oldu. Yapman gereken öncelikle box ları seçip Animation==>Constraint==>Link Constraint yapıp bağlayacağın boneyi seç , Aynı şeyi gözleri kutulara bağlamak için tekrarla, Gözleri kontrol etmek için ise gözün birini seçip Animation ==>Constraint==Look At Constraint e tıklayıp bağlamak istediğin dummy i seç bu kadar. Kolay gelsin çalışmalarında
Cvp
Yardımın Çok Teşekkür Ederim Dostum.
Son Renderi Alabildim Öğrettiklerin Sayesinde...
[img]http://img119.imageshack.us/img119/3671/snakevh5.jpg[/img]
Cvp
Çok güzel görünüyoo çalışma. Kemik sisteminde takıldığın bir nokta olduğu zaman elimden geldiği kadarıyla yardıma hazırım. Kolay gelsin.
Cvp
çok güzel olmuş