kırılan cam

kırılan cam

dede

arkadaşlar kırılan bir camı reactorle yapmak mümkünmü
yoksa başka bir pluginmi kullanılır
kolay gelsin

2006-11-26 15:11:57

Cvp

kill_the_artist

cam olarak kullanacağın objenin nasıl parçalanmasını istiyorsan o şekilde edgelerle böl, sonra her parçayı deatach yap. bu işlemden sonra tümünü seç reactör fracture ve rigid bodies uygula sonra da open property editorden kırılıcak cama ağırlık ver. birşeyin cama çarpıp kırmasını istiyorsan çarpacak nesneyede rigid body uygula ve onada ağırlık ver. sonra preview animation yap ve çarpacak cismi cama çarptır. camı ne kadar çok parçaya ayırırsan o kadar gerçekçi etki elde edersin.yapamazsan söyle bir dosya hazırlayıp göndereyim. kolay gele.

2006-11-26 13:48:11

Cvp

dede

fazla vaktini almazsa sevinirim..!
ilgilendiğin için saol kolaygelsin

2006-11-26 13:53:56

Cvp

Deadbeat

particle ilede yapılabilinir sanırım. D:
(patlama + collision + gravity yardımı ile. )

2006-11-26 14:03:37

Cvp

Volkan Kaçar

Birde şurdaki dersi incele fikir sahibi olursun kolay gelsin.
[url]http://download.autodesk.com/media/MNE/qt/fracture_150k.mov[/url]

2006-11-26 14:05:22

Cvp

kill_the_artist

tamam dede, şimdi biraz işim var istersen msn´i ekle. işim bitince yapı gönderirim. particle pek gerçekçi olacağını sanmıyorum. denemek lazım.

2006-11-26 14:08:05

Cvp

Deadbeat

Yani :)
reactör gibi yukardan bırakıp, iyi bi sonuç beklemek yanlış olur. Buşekilde basit bir şey içinde particle kullanmak zaten gereksiz D:

2006-11-26 14:21:25

Cvp

dede
2006-11-26 14:48:04

Cvp

ksap

Cami istedigin gibi pro bolloen´le kesmen lazım veya "Object Slicer 0.72" gibi scriptler var onlari yükle. güzelce kırılma seklini yaptiktan sonra reactorden camlara fracture ver, onuda istedigin gibi ayarla. istersen sana video gönderibilirim daha yeni yaptığım bir iş var.
http://www.blastcode.com/gallery/index.php
burdanda örnek alabilirsin...

2006-11-26 15:11:57